Optimizarea SEO si cum sa alegem cuvintele cheie

seo

A fi pe prima pagina in pozitiile fruntase ale motorului (rege) de cautare Google, inseamna, indiscutabil, profit si renume. Dupa cum bine stim, vizitatorii, in proportie de 85%, intra pe site-urile care se afla pe primele trei pozitii. Usor de zis greu de ajuns.

In Romania expertii SEO se straduiesc din rasputeri sa-si educe clientii legat de ceea ce reprezita alegerea cuvintelor cheie. Multe firme par sa nu inteleaga ca sunt expresii care sunt deja epuizate din punct de vedere al competitiei cum ar fi brand-urile  ( exemplu coca-cola) si cuvintele cheie cum ar fi  weight loss, health si multe altele. Ceea ce este foarte important, este ca firmele sa se incredinteze ca specialistii in optimizare si promovare online o sa cerceteze si o sa recomande cele mai potrivite expresii cheie pentru afacerea pe care o detine clientul astfel incat sa aiba trafic considerabil  si targetat, sa aduca avantaje si profit companiei.

Promovarea pe internet a devenit necesara fara doar si poate. In curand, agentiile de marketing online, vor fi agresati de majoritatea firmelor care vor sa fie promovate . In Europa suntem inca la inceput din acest punct de vedere dar, ganditi-va ca prin itermediul internetului profitul unei firme creste cu peste 50% . Asta insemnand un alt nivel de trai.