Cat de mult conteaza SEO pentru Google?

Daca va numarati printre cei care isi desfasoara activitatea in mediul online, atunci cu siguranta ati observat ca daca vrei intr-adevar sa contezi pentru utilizatori, atunci trebuie sa tii seama de cateva reguli SEO. SEO (Search Engine Optimization) defineste activitatea prin intermediul careia, creatorii de continut pe internet folosesc anumite procedee prin intermediul carora motoarele de cautare vor considera informatia de pe pagina lor relevanta pentru utilizator si deci vor lista pagina web respectiva mai sus in lista decat a altor pagini.

In acest scop, multe companii isi ofera serviciile de SEO companiilor care doresc sa devina relevante pentru motoarele de cautare. Pentru ca o pagina web sa devina relevanta pentru motoarele de cautare, trebuie sa aiba un continut care sa includa cuvinte cheie frecvent cautate de catre utilizatori, sa aiba titluri de maxi 70-80 de cuvinte care sa includa cuvinte cheei, sa includa elemente meta, sa aiba link-uri relevante de pe alte site-uri catre pagina respectiva etc. Astfel, pe termen lung un site poate urca in ierarhia Google (sau a altui motor de cautare) si deci va deveni vizibil si pentru utilizatori, indata ce va ajunge pe primele pagini si mai ales pe primele pozitii la principalele cuvinte cheie relevante pentru domeniul sau de activitate.

Activitatea SEO a devenit foarte populara in ultimii ani, insa tehnicile SEO sunt in continua perfectionare, pe masura si ce algoritmii de indexare ai Google sunt in continua schimbare. Activitatea SEO este un domeniu care presupune pelanga cunostintele solide despre mediul online, urmarirea celor mai noi stiri in domeniu, cat si o anumita disciplina in ceea ce priveste activitatea. De aceea, daca aveti un business online, ar fi de preferat sa nu incercati sa aplicati singuri principiile SEO, ci sa o faceti sub indrumarea atenta a unui specialist.

Daca doriti sa beneficiati de servicii SEO, astfel incat business-ul dumneavoastra sa fie relevant pentru utilizatori, atunci cea mai buna investitie pe care ati putea-o face in promovare nu consta in plasarea unei multitudini de bannere pe diverse site-uri, ci investitia in servicii SEO.

Lasa un comentariu.