De cate ori ati avut nevoie de suport IT?

suport IT

Serviciul de suport IT este destinat angajatilor firmelor si mijlocii care si-au externalizat serviciile IT. Externalizarea serviciilor de suport IT tehnic se poate realiza atat individual, cat si in baza unui contract de IT outsourcing.

Serviciile difera in functie de necesitatile fiecarei firme, deoarece fiecare firma are o structura unica si un mod de functionare diferit.

  • Pe scurt, voi enumera cateva din serviciile de suport tehnic:
  • Diagnosticare si inlocuire componente PC si echipamente IT
  • Analiza si rezolvare probleme software
  • Inventariere echipamente IT si licente software
  • Backup si restaurare Windows
  • Recuperare date
  • Instalare si configurare programe si licente software
  • Administrare sistem de operare Windows si Antivirus
  • Instalare calculatoare desktop si laptop
  • Intretinere echipamente hardware / programe software
  • Administrare retea de calculatoare

Oricare dintre aceste servicii sunt incluse in cel de suport IT. Suportul tehnic este acordat angajatilor periodic sau atunci cand este nevoie. Modalitatile de acordare a suportului tehnic sunt multiple, incepand cu suport tehnic la telefon, fiind cel mai rapid si ajungand la suport IT acordat de un angajat al service-ului care se deplaseaza gratuit la sediul firmelor sau la birourile din Bucuresti si Ilfov.

In plus, este important de stiut faptul ca serviciul de suport IT este acordat la orice ora din zi si din noapte si in orice zi a saptamanii, inclusiv in week-end, deoarece service-ul este constient de importanta pe care o au calculatoarele si echipamentele periferice in cadrul unei firme si nu numai.

In baza acestui serviciu de suport IT, angajatii vor fi instruiti constant in ceea ce priveste operarea calculatorului, a programelor software instalate si a echipamentelor IT conectate la infrastructura de retea.

Lasa un comentariu.