Segmentul dedicat carligelor auto este intr-o continua crestere

carlig auto

Soferii sunt destul de familiarizati cu termenul de „carlig auto”, un accesoriu elementar pentru proprietarii unor autovehicule folosite alaturi de un atas. Concret, masinile care obisnuiesc sa transporte alaturi de incarcatura proprie si remorca sau o rulota sunt echipate cu un carlig auto, un accesoriu destul de usor de montat pe care il puteti achizitiona din magazinele dedicate pieselor auto.

Anul 2016 pare sa fie momentul in care piata dedicata carligelor auto se transforma radical, cel putin daca analizam detaliile regasite la nivel online. Vanzarea de accesorii auto online nu este tocmai o noutate, primele magazine de profil fiind inaugurate la inceputul anilor 2000. Ceea ce reprezinta cu adevarat o surpriza este introducerea pe piata din Romania a carligelor auto, in momentul de fata existand mai multe magazine online care au ales sa comercializeze astfel de produse.

Transpunand totul in cifre, in primul semestru al anului 2014 au fost consimtite cu pana la 40% mai multe carlige auto vandute pe internet. Nu exista un total exact in ceea ce priveste numarul de produse comercializate insa, conform specialistilor, segmentul de carlige de remorcare pentru autoturisme detine monopolul, marci precum BMW, Dacia, Volkswagen sau Opel furnizand o buna parte dintre masinile pentru care s-au efectuat achizitii.

Conform unui studiu de piata, unul dintre principalii pioni ai segmentului dedicat carligelor auto, nu doar ca a reusit sa isi pastreze pozitia ci a depasit numai putin de trei competitori instalandu-se pe prima treapta a clasamentului. Desi nu discutam despre un domeniu in care numarul vanzarilor ajunge la cateva zeci sau chiar sute de mii de unitati, ne raportam la cresterile semnalate in ultimii ani si descoperim un aspect cat se poate de interesant: romanii sunt tot mai tentati sa cumpere online, indiferent ca este vorba despre produse care necesita un montaj realizat de un tehnician in domeniul auto.

Revenind asupra performantei , este evident faptul ca aceasta crestere in ceea ce priveste cifra de afaceri si numarul de produse comercializate este in stransa concordanta cu necesitatea clientilor dar si cu prosperitatea acestor business-uri la nivel online. Indreptandu-si atentia tot mai mult catre comertul online, romanii au ajutat enorm de mult aceste magazine si iata-ne ajunsi in situatia in care aproximativ 40% din totalul de piese auto comercializate in Romania se efectueaza pe internet.

Tindem sa credem ca aceste statistici sunt imbucuratoare si cifrele ne ajuta, pe internet avand posibilitatea de a achizitiona piese auto ale caror preturi sunt cu pana la 50% mai scazute decat intr-un magazin normal.

In cadrul exemplului nostru, probabil ca va intrebati de ce sa cumparati carlige auto online si nu de la un alt magazin fizic. Date fiind aceste statistici, este absolut normal sa apelati, intr-o prima instanta, la oferta celui mai mare comerciant al pietei, ulterior fiind in situatia de a compara preturile. Ceea ce dorim sa va comunicam este faptul ca aceasta crestere a brandului pe piata de carlige auto se datoreaza indeosebi preturilor scazute si a serviciilor ireprosabile, amanunt care a facut ca tot mai multi romani sa apeleze la produsele lor.

Intr-o piata dominata de numeroase magazine de piese auto, anumite magazine s-au impus printr-o folozofie sanatoasa si nu ramane decat sa speram ca aceste lucruri se vor pastra si in viitor si vom avea posibilitatea de a achizitiona carlige de remorcare pentru autoturisme si alte produse la preturi de producator.

Lasa un comentariu.