3 motive pentru care trebuie sa iti cureti spatiul de lucru

curatenie-la-locul-de-munca

Un spatiu de lucru curat este important atat pentru sanatatea ta, cat si pentru imaginea ta profesionala. Cand afacerile intra in discutie, aspectul reprezinta mult mai mult decat multi dintre noi realizam. Dar aparenta nu se rezuma doar la tipul de costum sau cravata aleasa; acesta se extinde si catre mediul in care lucrezi. Antreprenorii ce detin afaceri care le solicita excesiv programul pot opta pentru o firma care sa le ofere servicii de curatenie.

Probabil ca multi dintre noi, fie ca e vorba de spatiul de la job sau cel personal in care lucram de acasa, incercam sa ne mentinem biroul cat mai curat. Uneori intampinam dificultati atunci cand programele sunt incarcate si incheierea lor are loc la ore la care nu intentionam sa luam parte la niciun fel de activitate care sa ne epuizeze.

Firme de curatenie in orasul BucurestiCu toate acestea, un spatiu de lucru neingrijit are mai multe dezavantaje decat i-ai fi putut imagina. Cand vezi biroul unui coleg de lucru si pe acesta dai de hartii, pahare murdare de cafea sau ambalaje de produse care sa ocupe fiecare centrimetru al biroului, probabil ca nu te vei mai gandi la cat de productiv a fost in acea perioada si ce contracte de sute sau mii de lei a mai semnat.

Iti poti da seama cu usurinta ca un birou nearanjat iti va slabi eficienta la locul de munca. Mentinerea sa intr-o stare estetica buna este importanta pentru imaginea ta personala si profesionala, a compnaiei si chiar pentru sanatatea ta.

1. Plan personal

Un birou incarcat nu iti va oferi niciodata prea multa mobilitate. Cu totii suntem pusi intr-o stare de stres atunci cand nu putem realiza lucrurile exact asa cum ne dorim. Doar prin simplul fapt ca ai tai colegi de munca nu isi vor crea o parere prea buna despre atitudinea ta, dezorganizarea reflectand slabiciune. O munca intensa nu e o scuza pentru care nu ai timp de alte activitati. Un muncitor productiv va gasi intotdeauna timp sa duca la bun sfarsit toate sarcinile pe care le are in calitate de angajat.

2. Plan antreprenorial

Multi dintre vizitatorii unei companii ajung sa treaca si prin birourile angajatilor. Aspectul lor poate fi o modalitate de caracterizare a serviciilor sau a produselor oferite. Asa cum un bucator se ingrijeste inainte de a gati mancarea pe care urmeaza a o servi, asa si serviciile oferite de o companie cu birouri trebuie sa provina din randul unei persoane al carei spatiu de munca este ingrijit.

3. Sanatate

Nu sunt foarte multe de spus in ceea ce priveste sanatatea, pentru ca e de la sine inteles ca aceasta nu are o relatie mult prea buna cu mizeria si dezordinea. Suprafetele neingrijite pot aduce boli care, la randul lor, te vor face sa iti pierzi din concentrarea pe care ai fi alocat-o desfasurarii activitatii propriu-zise.

Trebuie sa intelegem care sunt prioritatile noastre cand vine vorba de munca de birou. Recomandat ar fi ca in orice instanta sa punem curatenia birourilor in prim-plan.