Culoarea nu a fost niciodata un punct de reper in alegerea parfumul preferat, insa repezentantele publicului feminin sunt intotdeauna impresionate de estetica pe care o afiseaza ambalajul celor mai populare esente semnate de designerii renumiti. Daca ar trebui sa ne gandim la o nuanta deopotriva calma, linistita, sensibila, dar si misterioasa, patrunzatoare si plina de seductie probabil violetul ar fi primul ton cromatic care apare in mintea noastra. Fie ca ne gandim la un degrade „peaceful”, sau la o nuanta purpurie intensa putem observa faptul ca fiecare brand important a abordat la un moment dat strategia planului cromatic pentru a amplifica simbolistica unui anumit parfum.
Movul este o nuanta de baza, care nu lipseste nici din colectiile exclusiviste ale brandului Lancome sau din selectia aromelor intense ce poarta semnatura avangardista Thierry Mugler. Contrar aparentelor, chiar si brandurile care aduc in prim plan accesibilitatea si versatilitatea cosmeticelor promovate acorda o atentie deosebita design-ului, catalogul Avon fiind un amalgam creativ de parfumuri surprinzatoare, creme hidratante si lotiuni de corp care iti aduc un plus de stralucire si iti netezesc pielea.
Renumitul „Alien” este fara dar si poate unul dintre primele parfumuri ale deceniului trecut care a reusit sa castige atat de rapid increderea si fidelitatea femeilor. O compozitie emblematica aduce in prim plan trei ingrediente simple. Inceputul promitator de iasomie indiana se topese suav pana la o combinatie misterioasa de note lemnoase care acapareaza miezul compozitiei. Evolutia parfumului Alien nu reuseste sa devina previzibila pentru ca acordurile finale nu sunt nici pe departe fade, ci valorifica notele albe de ambra senzuala.
Exceptand tonalitatea grava a parfumului Alien ambalajul expune o sticluta cu o forma minimalista, asemanatoare cu piatra de ametist. Incercati pentru o secunda sa va imaginati structura asimetrica a sticlutei Alien sub un alt ton cromatic si veti realiza faptul ca nuanta originala de mov relfecta o seductie aparte, care nu ar fi fost transmisa prin intermediul altei culori. Daca v-ati intrebat care sunt celelalte branduri care aleg sa isi imbrace parfumurile populare in vestminte purpurii ar trebui sa va ganditi la popularele esente Lancome, precum „Tresor Midnight Rose” si „Hypnose”.
O colaborare de succes s-a dovedit aceea intre brandul Avon si designerul Christian Lacroix, ea finalizandu-se cu lansarea a trei arome emblematice. Fiecare dintre acestea cuprindea o versiune feminina si una masculina, dar si o culoare aleasa in concordanta cu ingredientele principale ale compozitiei: rosu, verde si mov. Ultima esenta lansata in catalogul Avon se numeste „Nuit”, iar mesajul transmis de numele sau ne poarta cu gandul la o aroma eleganta de seara, care se fundamenteaza pe acorduri orientale rafinate.
Dintre nuantele olfactive care deschid parfumul Nuit trebuie sa mentionam accentele de neroli, caprifoi si bergamota. Miezul compozitiei a atras de-a lungul timpului femeile care doresc sa imprime celor din jur o imagine increzatoare in propriile forte, o atitudine puternica si un vibe excentric. Mijlocul parfumului Nuit din catalogul Avon reflecta ingrediente florale intense, in timp ce baza afiseaza acele acorduri lemnoase: ambra, mosc sau lemn de santal.