Servicii de baza daca doresti sa ai o prezenta online consistenta

prezenta online

Spunem prezenta online si ne referim la ideea de business si conexiunea sa cu internetul. In aceasta categorie intra atat firmele mari cat si marile companii, atat prestatorii de servicii cat si micii sau marii comercianti care se gandesc serios sa patrunda in sfera online.

Internetul este pe o panta mai mult decat ascendenta, aceasta ascensiune devenind mai solida de la an la an. A avea un site de prezentare sau un magazin online dedicat afacerii tale nu este nicidecum un moft ci o necesitate acuta, peste 50% din achizitiile de produse sau servicii fiind realizate exclusiv online. Pornind de la niste statistici cat se poate de reale, vei fi in postura sa investesti in prezenta ta online iar cea mai buna solutie este sa alegi din prima instanta serviciile care ti se potrivesc.

Pornim de la premisa ca esti un start-up si vrei sa obtii maximul cu o investitie minima, corecta am putea sa ii spunem, iata care sunt serviciile de care ai nevoie si ce trebuie sa faci pentru a capta intreaga atentie a publicului tinta. Pune pret pe imaginea ta, pe calitatea informatiilor si vei vedea cum atentia lor, a potentialilor tai clienti, se va indrepta suficient de rapid catre serviciile sau produsele pe care incerci sa le promovezi.

Un site sau un magazin online realizat adecvat

Alegeti o firma de web design cu experienta, este una dintre conditiile de baza pentru a va putea bucura de un site la standarde cat mai inalte. Un exemplu in acest sens este baboon.ro, o agentie de web design din Cluj care are in portofoliu o serie de clienti importanti si are capacitatea de a crea atat site-uri web de calitate cat si magazine online capabile sa integreze chiar si cateva zeci de mii de produse.

Optimizare SEO pentru rezultate pe termen lung

Un site sau un magazin online de calitate nu inseamna absolut nimic daca nu investiti intr-o campanie de promovare cat mai consistenta. Daca cereti o oferta la nivel de promovare online, optimizarea SEO este una dintre principalele etape in vederea obtinerii unui trafic de calitate si implicit a unor potentiali clienti.

Ce inseamna mai exact o campanie de optimizare SEO de anvergura? Se vor stabili etapele initiale, implicit cuvintele cheie care pot aduce trafic si conversii, in timp ce strategia pe termen lung va include o optimizare interna a site-ului, o campanie de promovare off-site cat si diferite activitati de sporire a conversiilor.

Social Media? Desigur, este un canal important de marketing

Un alt treilea pas pe care trebuie sa il initiati se leaga de o promovare eficienta pe canalele de Social Media. Facebook sau Twitter va pot aduce atat o vizibilitate sporita, apect care are un aport substantial la capitolul trafic si branding.

Ulterior, cu ajutorul traficului obtinut in urma unor campanii de promovare pe Facebook, Twitter, Pinterest sau Youtube, puteti sa vindeti mai multe produse sau sa faceti cunoscute serviciile pe care le oferiti.

Am enumerat doar 3 etape de baza de care ar trebui sa tina cont orice proprietar de site. Nu sunt singurele insa sunt de departe cele mai importante pentru a obtine o vizibilitate online adecvata si-n acelasi timp productiva.