Ce sunt acizii grasi omega 3 si care sunt beneficiile lor pentru sanatate?

grasimi omega 3

Pentru a ne pastra sanatatea si prelungi viata cat mai mult cu putinta trebuie sa intelegem ca organismul uman nu poate functiona fara grasimi, si este imperios necesar sa alegem acele grasimi sanatoase care prin natura lor aduc foarte multe beneficii. Aceste grasimi pe care le consideram sanatoase poarta denumirea de acizi grasi esentiali, si sunt cunoscuti sub denumirile de omega 3, omega 9, sau omega 6.

Pentru a functiona in parametrii normali, organismul uman are mare nevoie de acizii grasi esentiali de tip omega 3, acestia fiind implicati in mai toate functiile indeplinite in cadrul organismului. Daca veti parcurge pana la capat articolul veti afla care sunt situatiile in care acizii grasi omega 3 joaca un rol esential.

Beneficiile aduse de catre acizii grasi omega 3 pot fi sintetizate in cele ce urmeaza:

  • Acizii grasi omega 3 ajuta la intarirea sistemului imunitar
  • Previn infarctul miocardic si bolile cardiovasculare
  • Ajuta la imbunatatirea digestiei
  • Unul dintre cele mai cunoscute efecte este reglarea nivelului colesterolului
  • Favorizeaza arderea caloriilor, scade pofta de mancare si in final ajuta la slabire si mentinerea siluetei dorite
  • Ajuta la functionarea normala a organelor reproducatoare, si hranesc parul, tesuturile si pielea
  • Un alt beneficiu cunoscut de cei mai multi oameni este favorizarea bunei functionari a creierului
  • Previn aparitia alergiilor
  • Favorizeaza asimilarea vitaminei D, care la randul ei ajuta la o asimilare a calciului si in acest fel bolile aparatului osos sunt tinute la distanta. Enumeral aici osteoporoza si artrita reumatoida
  • Ajuta la ameliorarea bolilor pielii
  • Acizii grasi omega 3 mai sunt folositi si la stoparea cresterii tumorilor canceroase

Avem toate motivele sa credem ca v-am trezit interesul in legatura cu acesti acizi grasi, si din acest motiv va supunem atentiei o lista destul de cuprinzatoare de produse/surse care odata consumate aduc un aport semnificativ de omega 3:

  • Peste: sprot, ton, somon (cel mai preciat), hering, morun, sardine, ansoa, cod
  • Legume ce au frunze verzi
  • Semnite de in
  • Nuci
  • Avocado
  • Seminte crude de floarea soarelui
  • Seminte de dovleac
  • Germeni de grau
  • Ulei de floarea-soarelui, masline sau de rapita
  • Nu trebuie omise nici suplimentele nutritive pe baza de omega 3, pe piata regasindu-se foarte multe suplimente nutritive de acest fel. Noi va recomandam Arctic Sea Omega 3, oferit de catre Forever Living Products. Arctic Sea Omega 3 are la baza ulei de peste marin de mare adancime, ulei de masline, toate combinate intru-un alt produs exceptional din oferta de produse Forever Living.
  • Oua
  • Naut
  • Soia
  • linte

Lasa un comentariu.