Sunt blogger. Imi trebuie carte de vizita?

Multi isi pun inca aceasta intrebare. A fi blogger este o treaba serioasa sau o joaca de copii? Desi, aparent, oricine poate sa devina blogger, diferenta dintre un blogger adevarat si un om care pretinde/ incearca sau isi doreste sa devina sta in succes.

Inceputul este acelasi peste tot. Fiecare incearca prin postarile lui, prin felul in care scrie, in care abordeaza problemele sociale, sa se impuna pe nisa respectiva. Cei carora le iese, sunt si cei care devin din ce in ce mai populari si castiga din ce in ce mai multi cititori.

Bloggerul are nevoie de carti de vizita?

De aceea, am stabilit inca de la inceput ca vorbim despre bloggerii de meserie; cei care castiga bani din aceste activitati. Aceia participa in mod frecvent la evenimente speciale, unde se intalnesc cu diverse persoane si personalitati interesante pentru nisa pentru care scriu.

Aceasta este si una dintre modalitatile perfecte prin care un blogger isi poate atrage cititori. Multi povestesc cum se intorc de la aceste evenimente cu zeci de carti de vizita, primite de la personalitatile cu care interactioneaza, astfel ca, in felul acesta, pot pastra legatura cu ele si pot stabili eventuale colaborari pentru viitor.

Cererea de colaborare nu trebuie sa vina neaparat din partea acestuia. Ea poate veni si din partea persoanei publice, a personalitatii care, prin asociere de imagine, isi doreste sa isi consolideze reputatia si sa contribuie la conturarea unei imagini personale solide si favorabile, prin asocierea de imagine cu un blogger perfect pentru nisa pe care o reprezinta.

De aceea, este important ca si acesta sa vina cu o carte de vizita, in care sa treaca toate datele esentiale de contact, astfel incat comunicarea dintre cele doua parti sa se produca simplu si rapid.

Totodata, prin aceasta asociere de imagine, persoana publica poate consolida relatia cu o anumita categorie de public, dar poate sa capteze si atentia unui public nou, interesant pentru domeniul lui de activitate. Aceasta tactica este astfel una foarte importanta in strategia de construire a imaginii personale in spatiul public.

INKU pune la dispozitia bloggerilor si a tuturor celor care au nevoie, o multitudine de modele de carti de vizita personalizate, gandite si create special pentru specificul companiei sau al persoanei respective.

Pentru ca practica o meserie care se afla in continua miscare, care se desfasoara in mediul online, bloggerul va avea intotdeauna nevoie de o idee creativa, de un concept care sa ii puna in valoare talentul si meseria. De aceea, INKU ofera o gama personalizata, in care se reflecta caracterul, personalitatea, dar si identitatea site-ului pe care il detine.

Asadar, un blogger trebuie sa ia in serios acest aspect si sa se concentreze pe conturarea unui caracter unic, personal, profund. Comunicarea cu publicurile sale este facilitata de aceasta metoda inovativa de impartasire a ideilor creative. Aceasta lume este intr-o continua schimbare; bloggeri noi apar in fiecare zi, iar intre acestia se stabileste o concurenta. De aceea, fiecare trebuie sa incerce sa isi contureze un caracter idealist.

Lasa un comentariu.