Serviciul de rent a car in Bucuresti, o formalitate de bun simt

rent a car bucuresti

Aparitia firmelor de rent a car a provocat o adevarata revolutie in dezvoltarea industriei turismului. Avantajele de care beneficiaza turistul prin serviciile acestor firme, constituie argumente de necombatut in favoare folosirii unui automobil inchiriat, pe o perioada mai lunga sau mai scurta de timp, in functie de necesitate. Aceasta varianta fiind valabila atat in zone geografice rurale, cat si in orasele mari, in care transportul in comun, desi bine pus la punct, nu poate satisface nevoile unui grup de turisti, care nu au la dispozitie tot timpul din lume pentru a vizita toate locurile interesante.

Daca in S.U.A. sau Europa Occidentala inchirierea unei masini a devenit ceva normal pentru excursionisti, si nu numai, in tarile estice automobilului inchiriat i se prefera masina proprietate personala, taxiul sau alte mijloace de mers in comun.Alegerea nu se face in urma unui studiu real al situatiei, ci in baza unor prejudecati.

In urma analizarii ofertelor si clauzelor contractuale ale firmei Kamo Auto, am desprins cateva argumente in favoarea serviciului de rent a car Bucuresti:

  1. Firma functioneaza de peste zece ani, avand drept beneficiar ai serviciilor ei o serie de clienti fideli. Modalitatea de atragere a clientilor e practicarea unei politici centrate pe nevoile clientului.
  2. Raportul excelent calitate/pret. Printr-o administrare inteleapta a firmei, costurile la care poate fi achizitionat un automobil sunt acceptabile pentru orice buget, avand in vedere calitatea intretinerii masinii, brandul, fransiza.
  3. Corectitudinea si transparenta de care da dovada firma, calitati observabile in clauzele contractuale. Aceste clauze sunt amintite clar in formularul contractual, in termeni usor de inteles, dar care nu lasa loc interpretarilor rau voite.
  4. Modul foarte simplu in care se poate incheia inchirierea unei masini, online.
  5. Nu se practica taxe ascunse. Orice taxa pe care clientul trebuie sa o achite e trecuta in contract si motivata.
  6. Principalele situatii nedorite, dar cu risc de aparitie in timpul utilizarii masinii inchiriate, sunt trecute de asemenea in lista acoperirilor RCA.
  7. Inchirierea online se incheie pe o clasa de autovehicule. In functie de nevoi, volumul bagajelor, distanta de parcurs, numar pasageri, timp petrecut la volan, clientul va alege una din clasele de autovehicule – mica, medie, compacta sau mare. Daca, atunci cand se prezinta pentru ridicarea masinii, nu se gaseste in firma clasa dorita, clientul va primi o masina dintr-o clasa superioara.
  8. In conditiile prevazute in contract, este specificata exact varsta incepand de la care cineva poate inchiria o masina. Varsta minima se refera atat la soferul principal, cel pe numele caruia se inchiriaza, cat si la posibilii conducatori auto din grupul de pasageri.
  9. Tot in clauzele contractuale sunt specificate eventualele perioade de intarziere sau de aducere mai devreme a automobilului, taxe percepute, penalitati, astfel incat clientul isi poate calcula exact bugetul in functie de modificarile aparute in program.
  10. Masinile inchiriate nu e obligatoriu sa fie predate in acelasi punct de unde au fost ridicate.
  11. Actele de care e nevoie pentru incheierea contractului trebuie sa fie acte originale.Asta arata interesul firmei pentru corectitudine, mai ridicat decat interesul pentru un castig oarecare.

Punctele amintite aici reprezinta atat avantale de care trebuie sa se tina seama atunci cand se hotaraste petrecerea unei vacante in Romania, cat si conditii de indeplinit atunci cand s-a luat decizia apelarii la un serviciu de rent a car.

Odata indeplinite conditiile, inchirierea unei masini devine ceva foarte simplu de realizat. Odata cu rezolvarea problemei mobilitatii, indiferent daca in capitala sau pe intreg teritoriul Romaniei, vacanta va fi exact ceea ce isi doreste clientul.